Selam kizlar, 12. Haftamda folik asiti birakip decavit, balik yagi ve gyno ferro sanol haplarina baslatti doktorum.
- Haftamda ise sehir degistirip baska doktora takipli olmaya basladim. O ise bana decavit ve balik yagi icin cok erken biz 6. Aydan sonra basliyoruz. Gereksiz istah acar suan gibi bir cumle kurdu ve sadece gyno ferro sanol ile devam etmemi soyledi. Ben ise kararsiz kaldim cunku 2 doktoruma da cok guveniyordum.. burada da 12. Haftadan sonra bu haplari kullananlari da gordum kullanmayanlari da, doktorlarin gorus ayriligi ile ilgili bir konu oldugunu dusundum ancak ne dusunmem gerektigini bilmiyorum. sizler nasil kullaniyorsunuz? Bilgilerinizi rica edecektim.