Sana moral olsun dıye yazmak ıstedım ben suan 103 kıloyum 105 kıloyla kaldım ben oncekı doğumundaysa kıloluydum ve baldır kısmim etlıydı doğum yapınca doktorlarımda dedı ama hiç bir sıkntı olmadan doğurdum ve suan daha da kıloluyum bı aksılık çıkmasa normal doğuracam o yüzden canını sıkma hiç bir şey oluyor kıloyla alakası yok bence korkutma kendını 😊