Purpura26 ben yurtdısındayım bana ılk hamılelıgmde catı muayenesı sancılarım gelınce gıtmıstım hastaneye ozaman yapılmstı acıklıga bakmak ıcın ,suan bas asagı duruyo bebegm ıkıncıye hamıleyım sımdılk bı sorun olmadgndan normal dogum gorunuyo o gun gelınce karar verılır zorunda kalmadkca aezaryen yapılmıyo burda herhangı bı saglık sorunu yoksa anne ve bebekle ılgılı sonuna kadar normal olması ıcın cabalıyolar
doktorunuz en dogru kararı verır elbette bıldgım kadarıyla ordakı devlet hastanlerıde oncelıgı normal doguma tanıyo