Merhaba kızlar. Dün akşam kasıklarımda ağrı ve vajinada çok sızıyla dayanamadım doktora gittim acile. Malum yasaklar olduğu için kendi doktorumun olduğu hastaneye gidemedim. Burdaki yakında olan kadın doğum hastanesinin aciline gittim. Kan ve idrar testi verdim. Kanda enfeksiyon çıktı. Onun için sulcid diye antibiyotik ve suya atıp karıştırılan monurol verdi doktor. Tabi ki sonuçta doktor da hamile olduğumu bilerek veriyor ama insan tedirgin oluyor ister istemez. Öncesinde de 2 kaybım olduğu için panik yapıyor insan. Aranızda bunları hamileyken kullanan var mı