aysegulagirturkmen Kızlar 9+2 gebeyim. Durduk yere burnum kanadı. Kısa sürdü . Doktoruma sordum devam ederse acile git dedi. Devam etmedi ama bu kanama bi sorun mu teşkil ediyor bilgisi olan varmı ?? Yardım edin lütfen .
Delicesareti aysegulagirturkmen bende de oldu aynısı aynı tarihlerde tansiyon ölçmemi istedi hemşirem o normal çıktı eczaneden okyanus suyu alıp kullanmamı söyledi gebelikte normalmiş ben bidAha tekrarlamyınca alma gereği duymadım
aysegulagirturkmen Delicesareti Öylemi bebekle ilgili falan değil demi . Düşük riskim var zaten çok korkuyorum . Bişey olmasın bebeğime 😓
Delicesareti aysegulagirturkmen yok bebekle bi ilgisi yok hormonlardan dolayı hatta netten de araştırmıştım eczaneye gidip tedbir amaçlı tansiyonunu ölçtür