Eessra_1 Kızlar özel hastanede doğum yapınca da bebeğe doğduğunda k vitamini ve hepatit b aşısı bide topuk kanı alıyorlar mı
Akkoyu Eessra_1 topuktan kan falan aldıklarını biliyorum ama aşıyı yapmazlar aşıyı sağlık ocağı yapar diye düşünüyorum
milena11 Eessra_1 topuk kanı ve kvit mecburi özelde olsa devlette alıyorlar ama normal aşılar için sağlık ocağına gideceksin tabi
Sevimli96 Aşıları mutlaka yapılır doğduğu anda yapılması gereken aşılar bunlar özeli devleti yok bu konuda prosedür bu şeklde canım
Zafsim0801 Eessra_1 Evet 27 gün önce yaotim Topuk kanı alındı İşitme testi gece uykuya dalınca yapıldı . Ve bide aşısı yapildi . 1 hafta sonra kontrole gittiğimizde göbek bağına bakıldı hafif kanama vardı K Vitamini ücretsiz yapıldı