aysee52 Kızlar iki aylık hamileyim migdem sanki taş gibi sürekli tokluk hisssim var ac olduğum halde ( Bulantım tiksinme vs yok olmadı hiç) sizce neden olabilir bu durum?
1yildirim-bebek aysee52 aysee52 aynen bende iki aylik hamileyim sanki bes aylik gibi şişligim var heleke iki kaşık bisy yiyorum ondan sonra ve bu aralar gaz cok artmaya basldi sendede aynimı
kucuktosbik27 aysee52 magnezyuma ihtiyacın var canım ama daha erken diye vermeye bilirler magnezyum içeren yiyecekleri tüket bende akşamları nefes alamıyodum şişkinlikten
Dilekcnkn aysee52 Aynen öyle insan sanki son aylarında gibi ağırlık hissediyor içinde kalmasın sal gitsin 😂
EylulHifaa 1yildirim-bebek merhaba canım bu durum bende de var azıcık bile birşey yesem karnım şişiyor ve beni çok rahatsız ediyor afedersiniz ama geyiremiyorum bile çok zorlanıyorum nasıl geçicek bu durum bilenler yazarsa çok sevinirim