26+1 haftalığız bugün kontrolümüzde doktor bebeğin kilosunun biraz az olduğunu söyledi 840 gr cıktı. protein ağırlıklı beslen dedi bol bol süt iç dedi burada kg karşılaştırması yapan annelere kızıyordum ama şimdi doktorun ağzından böyle bir şey duyunca biraz etkilendim açıkçası🥺