minimicki İkinci gebeliğim yaklaşık 16 haftadan beri hissediyorum hareketlerini bir gün hiç hissetmemiştim ertesi gün yine haraketlenmisti ama iki gündür hiç hissetmiyorum bu haftalarda normal yazıyor sizin nasıl geçiyor
Dilze0204 minimicki Benim 16 17 18 den beri 1 gün bile hissetmediğim gün yok anamı ağlatıyor artık 🥴 31 hafta 2 günlüğüz
Emosss35 minimicki bende 18 haftamdayim ayni dedigin gibi bir kac gundur hissedemiyorum telaslandim normal yaziyor ama evham yapiyorum kanda pihtilasmam var igne kullaniyorum hep acaba biseymi oldu diyorum
minimicki Emosss35 bende aynı iğne kullanıyorum daha önce 40 haftalıkken kaybım var aslında duydum ben de bu haftalarda haraketsiz kalmalarını ama sizin gibi telaş yapıyorum bi nebze içimi rahatlatıyor tek olmadığımı görmek ama yine dayanamayıp gideceğim pazartesi günü inşallah sağ salim kucağımıza almak nasip olur
Emosss35 minimicki bende carsamba riskli gebelik uzmanina gidicem oksapar yeterlimi coraspirine tekrar baslamalimiyim surecimi sorup birde detayli ultrason icin gun alicam