Birkucukkelebek Nehir3321 bence bir doktora gidin çünkü sancıdan önce su gelirse mutlaka gel demişti bana doktorum. Suyunuz azalmış olabilir
Nehir3321 Birkucukkelebek valla hala oturym arada bir sırtıma ağrı giriyo ve adet sancısı gibi karın ağrım oluyor o kdr ama öyle aman aman deil hep duyduğum şiddetli sancı geliyor ve suyun aşırı gelip tutamamk ondan dolayı duruym smdi
Gamze_23 34_21_23 eşim uzman çavuş görevde evde tekim gurbetteyim ilçede hastane de yok sancım gelince kendımı şaşırmadan bende ambulansı arıycam çantamı alıp gidicem inşallah 😂😂
Gamze_23 Senayyalcin ya bugün uyandığımda peçete de bayağı ıslaklık vardı su gibi cok korktum gerçekten foşur foşur gelmeyecekse nasıl anlıycaz😅zaten sürekli akıntısı olan biriyim nerden bilcem
Ceydat Cilekkz-22 sancıları var ama düzenli değil belden kasığa ve bacaklara vuruyor onun haricinde hiç bişi yok 41.haftadayım 🤷♀️
Sevi36610 Kızlar 32. Haftamdayım.bebek karnımda biryerde toplanıyor biraz kalıyor sonra düzeliyor bende ağrı sızı felan yok.bu kasılmamı normal birşey mi doğum belirtisi mi hiç bilmiyorum ilk gebelik oldugu içinde anlamıyorum.var mı bilgisi olan yaşayan
Nehir3321 Sevi36610 Cnm o haftalarda bendede olmuştu korkulacak bişi yok ama yine için rahat etsin diye doktoruna sor Bnmde öyle oluyordu sağıma yukleniyordu taş gibi oluyordu snra yine duzeliyordu
Sakinem212 Cilekkz-22 bende hiçbir belirti yoktu suyum geldi ertesi gün akşam ğstğ doğum yaptım suniyle.