aysenurr merhaba kızlar🙋🏻 7. haftamdayım ve şu sıralar aşırı bir göğüs hassasiyetim var😑 resmen ellemeye korkar oldum😟 acaba sizde de oluyor muydu bu zamanlar yaşayanlar var mı acaba?💁🏻
Ecrinimleyla aysenurr evet bizzat yaşadım açısından ağladığım zamanlar oldu özellikle sabahları uyandığımda ama 9 . Haftada geçti
Nily aysenurr evet ilk zamanlar tas gibi cok can yakiyor sonra duzeliyo:)) ben sutyensiz yatiyim dedim bi gece sabah uyandim ezilmis gibiydi goguslerim agriyordu Sutyen iyi tutuyor geceleri tavsiye ederim:)))
Fatmadeniz Hassasiyet de ne demek çamaşırım degınce canım yanıyordu çok şükür geçti 18+2 günlük olduk
Mavi1 Fatmadeniz benim niye geçmedi ya canım çok acıyor 16. haftanın içindeyiz valla biri yanlışlıkla dokunacak diye korkuyorum
Senos Hassasiyet miii bende çok fazla yaşıyorum. 8+3teyim. Bazen sırt üstü uzanıyorum ardından sağa ya da sola dönerken bile sızlıyor 😔😔