Merhabalar ben 11 nisanda düşük yaptım kürtaj olmadan adet kanıyla beraber attım 13 nisanda doktora gittim ondan sonra hiç doktora gitmedim malum pandemi gidemiyorum sizce bir sıkıntı olur mu bide gecen gün eşimle birlikte oldum canım cok acıdı düştükten dolayı mı bu