Merhabalar 5 haftalık hamileyim, hamile olduğumu öğrendiğim ilk günler kanama ve lekelenmem oldu doktora gittik riskli hiçbir sey yok dedi bugün yeniden kanamam oldu. Cok endişeliyim aranızda bu durumu yaşayan oldumu tekrar doktora gitmem gerekir mi😔