Merveksgn Ben 16 gün önce oldum. Gaz sancısı yaşadıgım için hastanede kaldıgım 2 gün cok kotuydu. Lavman yaptırdım öyle kendime geldim. Hastaneden sonra evde kendi basıma kaldım,hemen toparlandım. Ama vücut hayır ameliyat oldun kendini cok yordun dedi baldır ağrısı yasadım 3 gün oldu anca geçti. Spinalin hiç bi zorlugu yok. Sondayı iğneden sonra takmalarını söyle. Cıkarkende asla acı hissetmiyosun. Ben güle oynaya bi dogum yasadım