Beratefeninannesi Allah nasip ederse doğumuma 23gün kaldı ama herkesde olduğu gibi bi şikayetlerim yok ne kasılma ne sancı ne bel ağrısı doğumu az kalıpta benim gibi olanlar varmı ?🤔
fatmacos Beratefeninannesi hissedilmeyen sancı kabul edilir mi 😅😅 ben kontrol e diye gittim doğum yaptım geldim sancı falan tavanmış ben de hiç his yoktu onun için suni aldım 😅😅 açulmads varmış
Beratefeninannesi fatmacos Allahım sağlıklı sıhatli analı babalı büyümeyi nasip etsin hayırlı uzun ömürler versin kaderi bahtı güzel olsun 🙏🏻❤️🥰
Beratefeninannesi Cevirmenannee doktor bişey demedimi nişanın da gelmiş nişan gelince doğum başlamazmıydı 😟
Beratefeninannesi Aysebetul00 Aysebetul00 Allahım tek nefeste kurtarsın sağsağlim inşallah canım hayırlı doğumun olsun 🌸
Cevirmenannee Beratefeninannesi dün muayene oldum pazartesi tekrar çağırdı işte. Nişan gelince hemen doğum başlamıyor maalesef