Edahamdi123 normalde de zaten 3-4 ayda bir olurdum pcos hastasıyım artık 21 ayda biometrik foto çekilince fark ettim ki resmen ay parçası olmuşum 🤣 ama sinir falan yapmıyordu sadece vücudum baya bı şişmişti o kadar unutmuşum ki 21. Ay ise basladim ilk gün beyaz pantolon giyip gittim o gün oldum yanimda ne ped var ne bişey 🤣🤣