mrw Sürekli bir ağlama istegi var icimde bisey deseler aglicam..agliyorumda tutamiyorum ozellikle tek kaldigimda cok oluyor
Sakaryali54 Hormonlar tavan cunku.bnde cok agladim hatta bazen en ufak seye agliyorum bile.gecicek.eve de kendini kapatma cik gez dolas yuruyus yap baska turlu gecmez
Kahverengi_ruya 17. haftam dayım sebepsiz yere bile ağlıyorum bir şey deseler yine aglıyorum yani bu Ağlama isteği bir türlü geçmedi