minnakimmm Yakın bir arkadaşımla son adet tarihlerimiz arasında bir hafta vardı yani benim bebeğim 1 hafta büyüktü. Arkadaşım 37. Haftada doğum yaptı 3 kg doğdu ben 39 da doğum yaptım ,3600 doğdu ve şimdi ikisi arasında hiç fark yok biliyor musun 😌 burda kilo boy konusu çok konuşuluyor kıyas yapılıyor ama hiç önemi yok önemli olan sağlık gerisi boş inşallah bebeklerimiz sağlıkla en hayırlı zamanda gelsinler 🌸