Bende yasaklar bitsin öyle alışveriş yapıcam. Ev taşicaz diye bişey alamadım. Bende temmuzun ilk haftası doğurcam. Normalde benimde saçım çok dökülürdü. Kapalıyımda. Yazın şifon şal takıyorum sıcağa dayanamıyorum.doktorun verdiği vitaminlerdenmidir bilmiyorum saç dökülmem baya azaldı.