Yz_14 Merhaba güzel anneler . Diyarbakır a geldik eşimin tayini nedeniyle buraların yabancısı olduğum için henüz bir doktor hastane bulamadım Diyarbakır da yaşayan ve bana bir doktor onerebilecek birileri var mıdır acaba ? İlginize şimdiden teşekkürler 🥰
Asya-01 Yz_14 memorial Neval hocaya gidiyorum gayet memnunum. Güler yüzlü tatlı bir kadın. Doğum Paketi olarak aldım 5300 TL toplam.
esra572 Hatice2121 merhaba burhan beyin detaylı ultrosonun fiyatını biliyormsn birde cd renkli ultorosn görüntüsü veriyormiu