Annecilek Bebek kanalara ınmıs bas gelıs su an 34+2 deyız doğum kacıncı haftada oluyor genel olarak ? Bi de 40 ı geçer mi?
Cevirmenannee Annecilek 29.haftadan beri baş gelişti bebeğim dün daha doğumumun başladığını öğrendim 39 haftalıktım bugünde 39+1im ve nişanım geldi hala bişey yok 🤷🏻♀️😂
44Queen Annecilek nerden bileceğiz sizin doğumunuzu bebek ne zaman gelmek isterse o zaman gelir doktorunuz anlar zaten
ug_fa-3diplomalianne Annecilek baş aşağı dönmesi farklı doğum kanalına girmesi farklı bişey canım bide hiç belli olmuyo doğum zamanını doktor bile bazen tam bilemiyo
E_T Annecilek Benim bebişim hep aşağıdaydı şimdi iyice aşağıda rahîm de yumuşama varmış bir parmak açıklık varmış nst sancı gözüküyor arada çok ağrım oluyor arada az bu arada 39+3 günlüğüm gelen giden yok bekliyoruz bklm 🤷
eslemeslem Annecilek baş angaje olmuşsa silinme ve efesman başlamışsa ilk doğum ise bir kaç gün içinde ilk doğum değilse heran doğabilir
didem1234 Annecilek Ben 38+2′deyim. Kız bebekler genelde 40′ları bulmaz derler ama benimkinin gelmeye hiç niyeti yok şimdilik.😂 Bekliyoruz. Ama doktorum 4 kg ve üzeri olursa sezaryenle alalım diyor. Riskli diyor. Bilmiyorum. Kafam karışık.