Meless Yengec sizinki uzun boylu olcak galiba maşallah😍 benim 16+0da 14cmdi. Şu an 18.haftamdayım daha gitmedim doktora🙄
N-h-e123 Meless bende 15 haftalığım ama hissetmiyorum daha siz ne zaman hissettiniz 🥺2 düşüğüm var ve çok korkuyorum birşey olur diye
Yengec Meless doktor haftasıyla uyumlu dedi ben de bilemedim bana da uzun geldi :) herkesin farklı oluyor sanırım sağlıklı olsunda inşallah
a_burcu_bur N-h-e123 ben de 14+5im ama hiçbişey hissetmiyorum. Ne karnım çıktı, ne mide bulantısı, hiç hamile gibi değilim 😝
Meless N-h-e123 canım ben 16da alt karnımda kelebeğin kanat çırpması gibi hissettim doktorum evet bebek o dedi. Şimdi pıt pıt hissediyorum 18.haftaya girdik çok şükür. İlk gebelik benimde. Hissetmeyedebilirsin vücut yapısıylada alakalıymış bu durum
Bebegimgeliyo N-h-e123 ilk gebelikte 20 den sonra hissedersin zaten canım ben 18+4 fe hissetmiştim şimdi 24 haftalığım daha net hissediyorum korkma 🥰🥰🥰
a_burcu_bur N-h-e123 canım sen de okumuşsundur muhtemelen yorumları. 20 haftayı geçip de hala hareket hissetmeyeni var 🤷🏻♀️ genelde 16-17den sonra, hatta çoğunlukla 20. haftadan sonra hissettiklerini yazmışlar 😊
Yengec Dry34 doktora sordum söyledi bazen ultrasonda görüntü alırken başka yerin ölçümü kalabiliyor kağıtta başka ölçü yazıyor olabilir belki