Hamileanne0 Kızlar 19+2 olduk ama benim ne gücüm ne halim var nefes bile alamiyorum sanki son aylarımdaymisim gibi ayağa kalkınca nefesim kesiliyo konuşamıyorum gece nefes alamamaktan uyandım bu haftalarda bunları yaşayan var mı acaba veya tavsiyesi olan
Esraanil Hamileanne0 ben 19+3 ama inanılmaz halsizlik iki adım atsam yoruluyorum. Yemek en son ne zaman yaptım evde bilmiyorum. Annem kayınvalidem yakın genelde annemde haftada 1 2 kayınvalidemde yiyoruz. Böyle gidecek galiba doğuma kadar
Buseylmz Hamileanne0 24.ncü haftaya kadar yemeği yiyip sürekli yattıp uyuduğumu bilirim, halsizlikten kolum ayağım oynamazdı sofra bile ortada dururdu.. sanırım o haftalar belli süreye kadar öyle geçiyor. Ama son aylara doğru artık enerjik oluyorsun canım
Hamileanne0 Esraanil sanki benden bahsediyosunuz ailem uzakta kayinvalidem sağolsun hep onda yiyoruz insallah biran once gecer bu durum nefes beni cok zorluyor
Hamileanne0 Buseylmz şuan evim almış başını gidiyor inşalalh dediginiz gibi geçer keyfim bile olmuyor bu durumda