gizemozdemir90 Kizlar selam, benim bebis biraz zayif dogacak. 2600 gram gibi. Ben 5 tane hastane cikisi boyutunda kiyafet (50 cm) 5 tane de 0-3 ay boyutunda kiyafet (56 cm) almistim. Kucuk dogacagi icin yeter mi sizce?
Esosun gizemozdemir90 yetmiyor günde 3-4 kere değiştiriyorum kaka çiş yaptığında alt değiştirirken birdaha yapıyor battaniye de çok alın eldiven yerine küçük çoraplardan çok alın eline ve ayağına geçirin
Dua35 gizemozdemir90 selam canım bence yeterli bende öyle yaptım çünkü Benim kızımda minik olucak gibi gözüküyor 😍doğduktan sonra gelişimine göre alırım diye düşündüm ihtiyaç olursa
Esosun gizemozdemir90 0-3 ü geçtim yenidoğan bile şuan baya büyük geliyor 0-3 hiç denemedim bile o derece 😅 benimki de 46 cm doğdu şuan 48 cm 2570 gr ama hala büyük kıyafetleri
Esosun gizemozdemir90 yani şuan bizde 10-12 takım yenidoğan var 2 günde bir en geç makinada kıyafetleri 2-3 de yedek bırakıyorum alt açma örtüsü de seriyorum kafasına işiyor oğlum😍😅😅😅
Esosun gizemozdemir90 yok canım trendyol veya hızlı getiren bi siteden kıyafet al biz kapanmadan birkaç saat önce aldık olandan daha fazla kıyafet çorap ve battaniye mümkünse 2 yünlü gibi battaniye al geri kalanı pamuk penye falan olsun küçük oldukları için üşüyorlar elleri ayakları buz oluyor bizimkinin çözümü 2-3 kay çorapta bulduk el ve ayağa kıyafet de 2 şer kat giydiriyorum 2 şer kat battaniye bi işiyor hepsi batıyor😂
Poncik48 gizemozdemir90 kuzenimin bebeğide 2800gibi doğmuştu Yenidoğanlar büyük geldiği için bi kaçtane prematüre kıyafeti almıştık doğumdan sonra onlar daha iyi olmuştu. Sizde bi iki tane alabilirsiniz.
Ozlem23 gizemozdemir90 bence ilk zaman için yetebilir baktınız çok değiştirmeniz gerekiyo internetten yada yakınınızda mağaza varsa hemen gidip alırsınız