Esra_80 celikbebeklerr inanın bende hamiş olduğunu tam anlıyorsun 🙄😂🤦♀️ Göbek desen bel agrısı desen 😂🙊
celikbebeklerr Esra_80 göbek ağırlık yapmaya basladi ya cok sukur tek sıkıntım o benim de. O kadar da olacak di mi:)
Mandalina91 Beratefeninannesi şükredin bence ne güzel umarım benim de sizin günlere geldiğimde öyle olur ve doğumlarımız bir anda hemencecik gelir ☺️ Benimde son 60 maşallah çok iyi hissediyorum kendimi ama daha var
yararkardelen son 65 🙏🏻 geceleri uyumak çok zor sizde de öyle mi ben hayatımda böyle bir sırt ağrısı yaşamadım. çok sık uyandırıyorum sırtımın ağrısından bugün egzersiz yapmaya başladım umarım iyi gelir.
burcu_burcu Esra_80 61 de bizim kaldı inşallah 😍 alışverişini hazırlığını yaptınız mı ben heves edip aldıklarım dışında henüz temel şeylerini almadım bayramdan sonra için düşünüyorum inşallah
Esra_80 burcu_burcu 2 Temmuz mı gözüküyor o zaman 🥰😂 çok şükür bitti yıkadım ütüledim dolabına dizdim biberon emzik falan kaynatacak bide hastane çantamız hazırlanacak bir köşeye hazırladım koyulacaklarıda Çantamı alıp dizicem inşallah 🥰🙏🏻
burcu_burcu Esra_80 evet 2 Temmuz ama sanki Haziran sonu gibi gelecek kızım öyle hissediyorum 😊 maşallah bitmiş her işiniz darısı bana ama daha liste bile hazırlamadım 😀
burcu_burcu rukiyeeefeee bende aynı şekilde onlardan aldım küveti kovası bezi ıslak mendili birkaç parça da kıyafeti var şimdilik
serenty_123 Sermec27 14 gün önce mi alınıyor sezaryende benimde bu 4 uncu sezaryen olck Çünkü inşallah dayanır iç dikisler