serifeyvz Özele gıdıyorum ben muayeneye , her gıttgmde dosyam yanımda , fakat her seferınde farklı ultroson fotoğrafı alıyoruz her gııttgımde dosya harıcınde fotoğraflarıda getırmeme gerek varmı , özele gıdenler nasıl yapıyosunuz .
dlnyny serifeyvz dosya fotoğraf vs hiç götürmedim götürmüyorum da her muayene de yeni bir ultrason fotoğrafı veriyor zaten doktor onu alıyorum
Kumru_ serifeyvz Bilgileri dosyaya kaydediyorlar zaten her seferinde hepsini götürmenize gerek yok bence sonuncusunu götürseniz yeter
serifeyvz metehaninannesiii dlnyny Elifdikel ben Kastamonuda ozele gıdıyorum ılk gıttım dosya verdıler ıkıncı gıttım dosya getırlmeyecek sandım getırmedım herkesın surat ıfadesı degsıtı sankı suc ıslemısım gıbı bılmıyorum kı ne getırılıyor gelırken soylememıslerdıde acaba dedım sımdı haftaya yenıden gıdıcem sızde durum ne dıye merak ettımm
metehaninannesiii serifeyvz yok yok götürme dosyanın içinde bir şey yok ki zaten onu sana verdikleri ultrason kağıtları vs içine koy diye veriyorlar asıl dosya hocada yani bisi götürme
Elifdikel serifeyvz Belki sizin gittiğiniz hastanenin işleyisi farklıdır normalde herşeyi bilgisayara kaydediyolar hastayla ilgili nasıl istiyorlarsa Artik öyle yapcaksiniz
dlnyny serifeyvz ilk defa duydum ama olabilir tabii hastanenin kuralı vs olabilir tekrar belirtip sorsanız dosyayı her muayene de getirmeme gerek var mı diye
Dilekcnkn serifeyvz Ben götürmüyorum sadece bir ara acilde başka bir doktora görünmüştüm kendi hastahanemde yine o yüzden onu götürdüm doktora önceden demişti hani bunları kaybetme ama yanında getirmene gerek yok diye zaten takip kartıma yazıyor o yüzden gerek yok
Mom54544 serifeyvz Yoo sadece kimligim yeterli oluyo yanımda dosyam falan yok evde hiç devlette nasıl bilmiyorum hiç gitmedim daha gorumcemin dosyası falan vardı habire git geller de ama şimdi enabiz var sonuçta her bilgi orda ne gerek var ki kağıda falan herşey çıkıyo orda zaten ha infertilite (kısırlık tedavisi )bölümünde hastanede kaliyodu dosya oraya barkod almaya gittiğimde dosyamida istiyodum doktora girmeden önce işlemler bittikten sonra geri bırakıyodum oraya
serifeyvz dlnyny Mesela gecen gıttıgımde unuttum sordum hep getırmem gereklımı dıye doguma kadar senınle gelsın dosyan dedı , sadece fotoğrafları getırmeyım bende sorun olmasın dedıgınız gıbı anlasılan her hastane farklı , yınede Teşekkür ederim