Derya Aksu’ya gidiyorum. 36 haftamdayiz. Çok memnunum kendisinden. Hamile kalmadan önce çok araştırdım, kendisinde karar kıldım. İlk muayeneden itibaren her şey çok güzel gidiyor, çok ilgili ve samimi birisi. İnstagramdan takip edip yaptırdığı doğumlara paylaşımlara bakabilirsiniz. Hatta forumda Derya Aksu yazıp, Antalya etiketinde aratırsanız başka gebelerin onun hakkında söylediklerini de bulabilirsiniz. Hastaneyle ilgili de herhangi bir olumsuzluk yaşamadım hiç, randevu vaktinde giderim hiç beklemeden muayenemi olurum, sekreterinden doktoruna herkes çok ilgili ve güler yüzlü. Benim tamamlayıcı sağlık sigortam var o yüzden muayenelere 15lira ödüyorum, tahliller ve doğum ücretsiz benim için. Bu forumda yazılanlara göre muayene 265, doğum 5200 liraymış.