bireylulmeselesii Kızlar 1 gün var adetine. Kaset testlerde yok çıkıyordu erken gebelik testi aldım ama aşağıya foto bırakıyorum çok silik 2. Çizgi var . Hamile miyim ??
Edaaltintass bireylulmeselesii eveeet tebrik ederim bende ilk böyle öğrendim hatta daha bile silikti 🥰
pamukpamukoldum bireylulmeselesii tebrik ederim kuzum🤲💜💜 Kanıda ver Güzel sonuclarlar gel 😍😍 Allah’ım bizede bu çizgiden nasip etsin🤲😍😍😀
bireylulmeselesii metehaninannesiii çok silik olunca emin olamadım. Inşallah ya 🙏 çok teşekkür ederim
bireylulmeselesii Edaaltintass yaa. Umut oldun . Benim Bir kaç ay önce bir kaybım var onu çok düşük beta ile öğrenmiştim . Korkuyorum o yüzden kan testini de biraz bekleyim diyorum ☺
bireylulmeselesii pamukpamukoldum amin gerçekten isteyen herkese nasip olsun ve sağlıkla ilerlesin çok teşekkür ederim 🙏🙏
pamukpamukoldum bireylulmeselesii aynen sağlıklı olması cok önemli Benimde 3 ay önce kaybım var Hamile kalamadım henüz Tek temennimiz sağlıklı bi gebelik tabi🤲💚💚🍼🍼
Edaaltintass bireylulmeselesii evet bekleyebilirsen iyi tabi ama insan sabredemiyo 😇 inşallah herşey gönlünce olur 🙏🏻
bireylulmeselesii pamukpamukoldum aynen öyle inşallah hayırlı zamanda sana da nasip olur canım çok isterim. Çok geçmiş olsun bu arada
Nurciv bireylulmeselesii tebrik ederim canim. Rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin. Dua et tüm isteyenlere🤲🏻
bireylulmeselesii Nurciv gerçekten biliyorum nasıl büyük bir istek olduğunu. Allah isteyen herkese istediği zamanda sağlıkla nasip etsin.. Inşallah ben de sağlıkla ilerletirim süreci 🙏🙏
Nurciv bireylulmeselesii Hayirli olsun canim tebrik ederim saglikla kucagina al insallah🤲🏻 Dua et bizlerede