edauyanik hasan ulubaşoğluna gittim dün çok iyiydi
*Göknur Şahin Aksu
*Okan Yenicesu
*Funda Arpacı
Hasan, Göknur ve Okan en memnun kaldıklarım. Ama Funda hanımda gayet iyi, randevu diğerlerinde olmazsa gidebilirsin ben 4 kere falan gittim ona.
En memnun olmadığım da Ayşegül Çinkaya. Hiç ilgilenmedi benimle ultrason bile 1 dakika sürmedi