Beni çoğunuz tanıyor,
2017′de kalp atışı durdu kaybettim,
2018′de bir düşük,
2019′da 1 düşük,
2020 bir dış gebelik geçirdim.
sol tüpüm kapalı. Yeni bir doktora gittim medicalpark’ta. Sağ tüpte yumurta olduğu aylarda değerlendireceğiz, ama yine sağlıksız olursa direk tüp bebek öneriyorum artık seni daha fazla yormayalım dedi. Az önce eşime adetime bir gün kaldı karnım ağrıyor adet geliyor dedim ben umudu kestim artık vermiyor işte rabbim elimizdekinin kıymetini bilelim dedi. Oğlum 7 yaşında her Allah’ın günü anne bebeğimiz ne zaman olacak deyip duruyor ben zaten deli gibi istiyorum sağ tüpte yumurtlama oldukça değerlendireceğiz. Dün internette bir bayan forumlara Meryem ana otunu kullan dedi. Kendisi de internetten alıp yapmış hamileyim diyor son çare onu da deneyeceğim tüp bebeğe 10 bin ama sen adliye personelisin bide ilk oğlundan sonra kayıp olmuş sana 8 bin yaparız dediler ama konut kredisi falan baya sıkıştım yaptıramadım nolur hamileler doğum yapanlar bana da dua edin çok istiyoruz araları 3 yaş olsun istedik yavrum 8 yaşına girdi herşeyi hayırlısı tabi ama çok yoruldum kayıplarımdan 🥺