Nurcan54 Kızlar acil bakar mısınız buraya resim nasıl yükleniyor 37 haftalık hamileyim nişanım mı geldi sancılar da var
Yarencerenn Nurcan54 o haftada aynı şekil bendede geldi ama sanırım nişan değildi çatı muayenesi yapıldıktan 2gün sonra yoğun kahrengi geldi birde dün geldi açılman başlamış olabilir benimde sancım vardı alttan muayene olunca 2cm açılmam vardı
Nurcan54 Arifcaninannesi kanamalı değil canım ilk gebeligim anlayamadım çok yoğun bir akıntıydı sancıyla tuvalete gidince farkettim
Arifcaninannesi Nurcan54 Himm o zmn doktoruna sorman lazim cnm benim nişanim geldikten 4 gun sonra dogum oldu