Acemianne12 Kızlar 32 haftalıkken gittim doktora suyun sınırda bebekte 2 hafta geride dedi kilosu 1.700 dedi benim sormak istediğim şu böyle gelişme geriliği olukta doğuran anneler bebekleriniz çok mu minik doğdu doğduktan sonra bir sıkıntı çıktı mı ?
Uerdem Acemianne12 1700 kg normal bence daha ortalama 8 hafta var doğuma,, ben 31 haftaligim salı günü gidicem kontrole yazarim kikosunu
kadriye25 Madi bizde de 5 gün geriden geliyor 1900 grm doktor 100 grm eksiklik var dedi ama heryere baktım normal aralıkta gözüküyor 🤷🏻♀️
marysmom kadriye25 bir doktor 100 gramın hesabını nasıl yapıyor açıkçası anlamış değilim. Şaşkınım kaldı ki verilen ultrason kağıdında da +_ 250 gram yazıyor. Yani zaten ölçümleri net değil ki . Ben doktora gittim doktor 2140 gram dedi bir sonraki gün başka doktora gittim 1800 gram dedi.:) çocuk içeri de zayıflamayacağına göre . Ölçümler net değil yani takılmanıza gerek yok bu kadar
Bebekgeliyorr Benim de karın çevresi iki hafta geriden geliyordu protein ağırlıklı beslendim süt, yoğurt, ayran, yumurta, et, pekmez, muz bi 10 gün sonra düzelmişti. Eğer kordonda bi direnç falan yoksa beslenmenizle haftasını yakalar inşallah :)
marysmom Benim kızım 2800 doğdu. yani kilo almadığı ve suyu az olduğu için sezaryen olmuştum 37. Haftada. Benimkisi de hep geriden gelmişti. Olabilir yani her hamilelik farklı. Her hamilelikte olumsuz şeyler yaşanabiliyor. Beslenmeme dikkat ettiğim ve suyu kana kana içtiğim halde bunlar oldu. Bazen bazı şeyler elimizde olmuyor o yüzden strese girmenize gerek yok. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
kadriye25 marysmom aynen takılmadim zaten sağlığı yerinde olsun kilo bir şekilde alınır 🤗 benim doktor kilo seviyor anlaşılan