lifeofmybaby sormayın valla doktordan geldik bir şey yoktu tekrar gidecektim valla ,biraz biraz başladı yine öyle güçlü atmıyor pek yer değiştirme gibi dalgalanma oluyor hiç etmemesi anormal ediyor ama az bizim de ,araştırdım baya normalmiş ,iyi düşünelim 🎈sağlıcakla gelsinler