Anneoluyorum28 Geçen hafta detaylı ultrasona girdim ama bana ne bi gôrüntü ne de bir aciklama yaptilar sonuclarimi vermediler doktora gidiyormuş e nabıza girilmemiş göremiyorum bu durumu yasayan varmi
hellobaby0 Anneoluyorum28 normalde sonucu rapor gibi vermesi gerek diye biliyorum ben devlette yaptırmadım ama çevremde bir çok kişi yaptırdı biliyorum
Minnosannem12 Anneoluyorum28 evet öyle oluyor özel hastanelerde yüzünü gösteriyorlar ama devlette yok
mucizem09_ Anneoluyorum28 canim ben devlette yaptirdim seni yonlendiren doktora gidip yani kadin dogumcuya o sana raporu vericek rapiru onaylayip doktora gonderiyolar o doktor sana veriyor ❤🥰
zeytinkiz Anneoluyorum28 ben de devlette yaptırdım hiç bişey vermediler ama e nabızda gördüm ultrason fotoğraflarını.
Anneoluyorum28 hellobaby0 sonuçları doktoruma göndermişler alıcakmiyim diye sordum cünkü ayrı bi ilgisizlik
Maria9 Devlet hastanelerinin her zaman ki vurdumduymazlığı bu insanların kafasına silah mı dayıyorlar anlamıyorum ki böyle merakta bırakıp sunacaklarına bi açıklama yapmak çok zor geliyor sanki ağızları aşınıyor allahım ya
Anneoluyorum28 Maria9 kesinlikle öyle düşünüyorum suratsızca karşılanıyoruz cevap vermeye tenezzül etmiyorlar soru sormasan bisey anlatacakları yok
Minnosannem12 Anneoluyorum28 evet zaten devletteki ler siyah beyaz renkli değil ben sormuştum yüzünü gorebilirmiyim diye hayır doğunca gorucen zaten deyip tersledi ultrasyon çeken kişi
Anneoluyorum28 mucizem09_ doktor bana raporumu vermedi bi sonraki muayenede istesem alabilirmiyim acaba ultrason goruntusunu bilr unuttu kadin dogumcum isteyince oflar gibi gôrüntü aldı
mucizem09_ Anneoluyorum28 sen devlete gidiyorsan kontrollere ve gittigin doktor ilgileniyorsa vermiyolar ben baska yere goturecegim icin verdilerdi vermese bile sana bir sorun olmadigini yada varsa soylemistir diye dusunuyorum 🥰❤
Anneoluyorum28 zeytinkiz ben görüntülüyemedim e nabız radyolojik góüntülerimde gözükmüyor muayene detaylarına usg diye girilmis ama gözükmüyor
zeytinkiz Anneoluyorum28 cok detaylı bilemiyorum canım bende ilk defa yasadım yasaklardan sonra başka hastaneye gidicem ordan cıkartmalarını isticem raporu bilgileri elimde dursun ne olur ne olmaz diye.
zeytinkiz Anneoluyorum28 yok sadece siyah beyaz. Renkli ultrason özellerde perinatoloji de oluyor ileri teknoloji cihaz. Devletde zor 🤭
Anneoluyorum28 mucizem09_ hiç bişeyden bahsetmedi sonuçlarda cinsiyete baktı 3 dakika muayene oldum ciktim sonra kalabalikti
Cansuu1706 Anneoluyorum28 devlette yaptirdik hem goruntu verdiler hemde anlattilar canim ayrica kagitta verdiler