irmk02 Kızlar tekrardan kızarmaya başladı sizce gebelik testi yapmalımıyım son adet tarihim 9 nisan https://resimyukle.io/r/aKLU1hj0Tr
Selmaavci irmk02 Bence biraz daha bekle üç gün önce yaptım tek çizgi adet günü yaptım. İkinci çizgi çıktı
Meryemce92 irmk02 canım ben adetime 9 gün kala hem erken gebelik kesti hemde adet sonrası kaset testten yaptım negatif çıktı bekle bence biraz daha.
Minigimyolda irmk02 26 sında yumurtlama olmuş 5 günde çıkacağını düşünmüyorum ikinci kez yumurtlama olabilir değerlendirin bugünü de
Mom789 Olabilir bu ovlasyon testi ilerde hamile olduğunu öğrenen var ama erken gebelik testi al yap hiç beklemeden burda çıkan o testte de belirtir kendini hadi hayırlısı olsun 🥰
irmk02 Mom789 çok mu erken bilmiyorum umutlanmakta istemiyorum açıkçası emin olamadım o yüzden 2 tane test yaptım bugün
Mom789 Aslında çok erken ama ben sabırsız birisi oldugum için catlardim cikmazsada üzülmezdim daha 7-8gun var umudu kesmedim o zamana bi test daha yapardim
bubuiledudu Ben adet olmama 5 gün varken evde test yaptım iki tanesi de silik çıktı sonra kan verdim aynı gün hcg 13 çıktı iki gün sonra yine verdim 35 e yükselmişti salı yine gideceğim ama doktor hamilesin dedi cok erken yakalamışsın dedi
bubuiledudu irmk02 normal gebelik testiyle yaptım silikti aynı gün erken gebelik testi yaptım yine silikti akşamüstü de kan verdim
Minigimyolda irmk02 bir iki güne siliklesirse yumurtlamadr siliklesmezse gebelik testini öyle yapın hatta direk kan verin
gel_artik_bebegim irmk02 ben hamile olduğundan şüphelenip birkaç kez denedim ama ikinci çizgi silikti yani hamile değildim ertesi gün de zaten gebelik testinde negatifti
Enisermgl irmk02 bende ovülasyon testinde gebe olduğumu anladım ama sizinki gibi çıkmadı max çizgisi diğerinden daha koyuydu ovülasyonda yumurtlama gibiydi testim ☺️ Bence bekle 14 gün geçsin boşuna Stres yapma