Sed22-09 prensimgeliyor hemde nasıl ben camları açıyorum eşim ben üşüyorum diyip kapatıyor bu sıralar hiç anlaşamıyoruz bu konuda😂
Mervenzeee prensimgeliyor 2. Gebeliğim Buda yaz bebeği olacak inşallah 🌚abartmıyorum yastık sırılsıklam uyanıyordum tşörtümdee kuru yer kalmıyordu öyle böyle birşey değil 🌞günde 2 kere duş alıyordum oturduğum yerde su oluyordum🥲🥲🥲
MDT prensimgeliyor evet şimdiden böyleysem yazın napcam diyorum.Etrafıma soruyorum çok mu sıcak diye normal diyorlar ama ben Ağustos gibi bunalıyorum. Doğum temmuzda bakalım eriyecek miyim o zamana kadar
Yaprakdokumusever prensimgeliyor Çok şükür sıcaklara kadar doğurmuş olucam 😅 evimi yazın ateş basıyo 🙄 çocuğa zıbından başka bişey almadım giyemez diye 😆
vuslat90 prensimgeliyor aynen bende öyle çok sıcak basıyor terliyorum esim ne sıcağı diyip can kapatıyor çok şükür bende haziran sonu doğum yapacağım Rabbım sıcaklara gelen hamilelere yardım etsin
Feyzablbl Prenses8888 buralı değilseniz zor gelir bir de yerlileri bile şikayet eder klimasız yaşanmaz çoğu kimse için kolaylıklar diliyorum size de 😊😊😊💕
gulin-35 prensimgeliyor evet dun doktora gıttım eve nasıl attım kendımı bılmıyorum gece de pencereyı acıp yattım ama hala sıcaktı
Feyzablbl prensimgeliyor valla yaz meyvelerini de dusununce kendimi sansli hissetmiyorum desem yalan olur 🤭😀 20+6 oldum bugün siz ne kadarlık oldunuz ve dondurma teklifim her daim geçerli dolabimdan eksik olmaz hiç 😂
Prenses8888 Feyzablbl ewwt 1 yıl oluyo geleli eşim burasıda ben erzincan kışında havası bi alanıyım devamlı hastayız napıcaz bilmiyom
[silindi] prensimgeliyor daha sabah eşim dedi ki niye böyle soyundun dökündüb😂 ferah şeyler giymıstim sabah daralıp 😃🤷🏻♀️
Feyzablbl prensimgeliyor ooo maşallah maşallah bir şey kalmamış bir avazda kolaylıkla inşallah aliverin kucağınıza 😍😍
[silindi] prensimgeliyor ay evet bide yorgan alıyordu sabah üstüne dedim at şunu bana uhunet bastı 😂😂😂😂😂
Feyzablbl Prenses8888 ooo siz tam zor bir yerden gelmişsiniz size daha zordur tabiki Allah yardımcınız olsun güneşe çıkmayın hasta eder sizi gerçekten 🙂