Emregizem ben de 14+6yım canım yarın 15 inşallah 🤲 aynı şekilde bende de hiçbi belirti yok. İlk zamanlar sadece aşırı uyku ve halsizlik vardı, TV karşısında uyuyup kalıyodum 😂 şimdi biraz daha normalim 😝 ama karnım da çıkmadı gibi sanki, normalde de bazen göbeğim olurdu, ayırt edemiyorum 🙈😝😂 fazla ayakta kalamıyorum, bel sırt ağrısı dışında ben de hiiiiiiç hamile gibi değilim 😂