Ben şehir hastanesine gittim ilk dönemler , arada özel bir klinik (Hülya Kula) şimdi de Çiğdem Güler ve eşi Aşkın Güler in kliniğine gidiyorum , muayene 350 , 27. Haftamdayım doğum paketi 7500 dediler , merak ettim fazla mı acaba diye , şu an paket almak mantıklı çünkü son aylar sürekli muayeneye gitcem