Beyazmelekkk Kızlar bu beşiği aldık beşik korumalıklari ve cibiligi makinede kaç derecede nasıl yikamaliyim acaba beşik korumalıklari o yikasam bozulur mu içi ince sünger gibi çünkü
Pambix Beyazmelekkk bozulmaz canim bebek deterjanı ile 40derece yeterlidir x😊sağlıkla gelsin insallah
Hafissee Beyazmelekkk bence tülü kırışır falan her ihtimale karşı elde yıka legende bir gece beklet elinde hemen yıka kolayca
Beyazmelekkk Hafissee Ondan korkuyorum bende kirisir mi diye zaten paketin içinden çıkınca biraz kırışmış tülü utulesem de olur mu ki sonra
Hafissee Beyazmelekkk valla tül ütülemedim hiç 😁 perdeleri makinadan cıkınca asıyom hemen kırışmıyo sizde bence elde yıkayın ıslaklık kalmıyo zaten hemen beşiğe kurun 15 dkka da kurur zaten
Minnosannem12 Beyazmelekkk bende yıkadım bozulmuyor ama asma ser koltuğun üstüne kirisma toplanma olmuyor
Beyzan Beyazmelekkk ben tülü küvette yıkadım belki erime kirisms vs olur diye ama korumalıklari kısa programa attım yalnız ipte sarkitarak değil düz zeminde kurutun ki toplanma vs yapmasın ben masanın üstünde kuruttum balkonda