GunesMom Merhaba anneler.Hamile yastığı kullanıp tavsiye edenler var mı ? Önerebileceğiniz modeller var mı ?
Safisss GunesMom E bebeğin çok fonksiyonlu hamile destek yastığı kullanıyorm 4 . Ayımdan beri memnunm, çok alıştım hayatımın bir parçası oldu 😂
bsrsll GunesMom valla bende e bebekten aldım heryerimi sarıyor mükemmel hele son aylarda karnının altına destek istiyor insan yan yatarken bacak arasına falan heryere. O yüzden şiddetle öneririm ben 4. Ayda aldım şuan 38 haftalığım hala onsuz yatamıyorum
Funda8989 GunesMom kesinlikle almalisin ben almadigima pisman oldum.Belim sirtim cok fena agriyor .Yastik hayat kurtarici.😉
Mybaby88 Merhaba ben kullanıyorum linkini de bırakayım https://ty.gl/oeodzilf Ben memnunum işime yarıyor ama fotoğraftakinden biraz daha az dolgulu sen memnun kalırmısınnn bilemiyorum ama benim işimi görüyor :)
GunesMom Mybaby88 bende buna bakmıştım canım çok pahalı bişi olsun istemiyorum 2 ay kullanıcam sadece ;) yastığı kalın mı alçak mı canım
bsrsll GunesMom baby mom un ki benimki hamile uyku destek yastığı diye geçiyor e bebekten resmini ekleyemedim ama baya dolgulu rahat