2609nrgl Kizlar merhaba adetime 3 gun var dun erken gebelik testi yaptim birsey cikmadi olsa çıkardı dimi
Serrammm Belli olmuyor geç döllenmeyse belli olmaz en iyisi adet gecikmesini beklemek bende şu an aynı durumdayım ☺️