Öncelikle Allah isteyen herkese nasip etsin, Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🤲 Kontrol günüm de nst de bebeğin hareketlerinde azalma olduğunu gördü doktorum. Yatış verdi hemen. Takip edildim uzun süre. Ciğer geliştirici iğneler vuruldu serumlarim takildi. Sezaryen ile bebeği alalım böylesi daha iyi olacak onun için dedi ve işlemler başladı. Önlüğümü giydirdiler yukarda hazır şekilde indirdiler aşağı. Sırttan vurulan iğneyi hiç duymadım bile. Hiç acısını hissetmedim. Anında bacaklarım uyuştu zaten. O esnada tekrar serum iğne vuruldu sakinleştirici. Uyuşukken sonda takıldı hiç duymadım bile. Daha sonra Doktorum geldi, hafif hafif karnımda cekistirmeler duydum acı yok tabiki. Bir baktım iki çift göz bana bakıyor bile hiç anlamadım 👼 Daha sonra yanağıma koydular yavrumu biraz koklaştık. Sonra benim işlemlerim tamamlandı. Sezaryen de hiçbir acı, titreme, baş ağrısı yaşamadım. 1 dolu bardak türk kahvesi ve bol su içtim doğum sonrası. 6 saat sonra hemsire hanım yürütmek için geldi. O sırada sondam çıktı, karnıma hafif basıp kan durumuna baktılar. O esnada hasta bezi takiliydi zaten. Yavaş yavaş elimden tutarak karşıya bakarak beni kaldırdı. Tabiki biraz acı oluyor. O ilk adımlar zorluyor. 5 dakika kapının önünde yürüdük ve sonra yatağıma geçtim. Her 1 saatte bir 15 dakika muhakkak yürüyeceksin dedi. Korse aldırdı o esnada doktorum onuda taktılar. İdrara tuvalete de çıkabilirsin dedi artık. Depend çok işime yaradı. Çıkar at çok rahat oluyor. Gecelik giydim ben sadece o da çok rahattı. Bol bol yürüyüş çok önemli. Sabaha karşı gazımı çıkardım ve sonrasında katı yememe izin verdiler. Sütüm de yavaş yavaş geldi. Gelmeme durumu olmadı. Ağrı kesicilerime evde de devam edeceğim. Konrol için doktorum çağırdı pansumana o bakacak. Şuan gayet rahat yürüyüp işimi halledebiliyorum. Korkulacak bir şey gerçekten yokmuş. Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲