8+5 günlük hamileyim inanılmaz derecede geniz akımtım var her dakika çıkarmaktan yoruldum artık 🥺 3.hamileliğim ilk hamileliğimde yaşamadım böyle bir durumu 2.hamileliğim bu yüzden eziyet olmuştu şimdi yine aynı şeyleri yaşıyorum. Yok mu buna bir çözüm bu durumu yaşayan sadece ben miyim .? 🥺 Midem bulanmasa bile Sırf geniz akıntısı yüzünden hergün kusuyorum varsa çözüm yazın lütfen 🙏🏻