canssm
Tahmin edebiliyorum şuan ki halini dün ki yaşadığım korku bana yetti de arttı.Biz 3 aydır ilişki hiç yaşamadık.Bi kere gittiğim doktor bebeğin eşi aşağıda dedi dikkatli ol kendini yorma ilişki yasak dedi. 2 gün önce başka bi doktora muayne oldum ikili testimi yaptılar herşey gayet güzel çok sağlıklısınız bebek çok iyi dedi hatta söyledim bebeğin eşi aşağıda mı bana öyle dediler dedim bana öyle bişey olmadığını eski hayatına geri dönebileceğini hatta ilişkinin de yasaklandığı için güldü yapabilirsiniz dedi akşamına eşimle birlikte olduk.Dün çok kanamam oldu hemen hastaneye gittik kanama alanı oluşmuş iğne yaptılar fitil verdiler salı günü tekrar iğne için gidicem cumartesi de kontrole gidicem canım mecbur kalmadıkça ayağa kalkma yat dinlen dedi kayınvalideme geldik bi süre burda kalıcam sende yatıp dinlen kendini zorlama çok dikkat etmemiz gerekiyo