Aysenur3
Anladim canim genelde kanama olunca bırakıyormuş herkes çoğu yerde öyle okudum bana da doktor bırakma diyince daha da articak diye korktum yani bakalim şimdilik bırakmadım ama inşallah artmaz ,aynen öyle gerekli olmasa doktor vermezdi zaten ama kanama da olunca korktum iste 🙈