Gulenay1234 Merhabalar bebeğimi emzirirken çok acı duyuyorum lansinoh ,lanolin gibi kremler kullanıyorum ama faydasını göremedim.siz neler yapıyorsunuz acının geçmesi için anneler ?😅☀️
Yagmurgel2020 5-6 tane ayva çekirdeğini minnacık suyla hemen kaynatıp göğsüne sür 2 dk geçmeden acın geçiyor , yara olduysa ertesi günde ondan kurtulursun her emzirdikten sonra onu sür onu 🙏🏼