Kızlar merhaba ben forumda yeniyim henüz hamile degilim ama 2 3 ay sonrasında düşünüyoruz. Bu aşamada neler yapmam gerekir deneyimli olarak hamile annelere ve dogum yapms annelere sormak istedim. 3ay önceden folik asite basla demislerdi sizce başlamalı mıyım? Bir de sizin gebe kalmanız nasıl oldu yani istediğiniz zaman hemen oldu mu yoksa beklemek zorunda kaldınız mı? Bu arada adetim düzenli şuan hiçbir sıkıntı yok. Yardımcı olacak arkadaslara simdiden tesekkür ediyorum. Cocuk cok seviyorm ve istiyorm o yüzden bu heyecanım 😍🙏