Senaa_B20 Merhaba doğumuma az kaldı normal doğum istiyorum InşAllah ankara şehir hastanesine gidiyorum bugüne kadar hep memnun kaldım ama doğum nasıl olur çok merak ediyorum normal doğum yapan varmı neler yaşadı ilgi alaka nasıldı merak ediyorum…
HaleErhan Senaa_B20 merhaba canım bende sehir hastanesine gidiyorm kontrollere nasipse inşaallah bnde orda dogum yapıcam senin gibi bende merk ediyorum. Ama arkadasm ve kuzenim orda dogum yaptı 1 ay önce ikiside cok memnun oldugnu söylediler ebeler hemşireler cok ilgiliydi hiç Bi sıkntı yaşamadım dediler ikisi de umarım bizde öyle memnun kalırız 🙄
Gokalptugcee Senaa_B20 bnde oraya gdyrm doğumu da orda yapmayı düşünüyorum ablam görümcem orda yaptı ebelerin dediklerini yaparsan işin kolaylaşır diolar
Ankara_06_ Senaa_B20 Allah’ım sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin inşaAllah canım. Bişey sorcam sana hangi doktora gidiyosun şehir hastahanesinde?
Senaa_B20 HaleErhan aynen ya benim 2 tanıdığım orda yaptı ama yinede kafamda sorular var hayırlısı olsun Rabbim iyi insanlarla anlayışlı insanlarla karşılaştırsın kolayından doğum olsun İnşallah ya
HaleErhan Senaa_B20 Aminn insallaah hayrlısıyla sag sağlim kurtuluruz benm 20 günüm kaldı cok yaklastım artık
Senaa_B20 Gokalptugcee sancıyı falan nasil cektiler tek başına mi kalıyorsun yoksa yanında 1 2 kişi oluyormu
Gokalptugcee Senaa_B20 refakatçi olmuyor canım yasak normal doğumda baba bile 1 kere 10 dkka giriyo Doğumdan sonra
egeninannesiiiiii Altı aylık oglum var ankara şehir hastahanesinde yaptım dogumu ve çok mimnun kaldım 😇
Senaa_B20 Ankara_06_ benim 1 doktorum olmadı hep karmaşık oldu perinatoloji bölümüne falanda gittim o yüzden net bi doktor olmadı ama gebe takiptekilerin hepsi çok iyiydi kime gittiysem güzel ilgilendiler benimle
Senaa_B20 Gokalptugcee onu biliyorum söylediler ben sancı odasını merak etmiştim tek başına mi duruyorsun yoksa başka biri daha oluyormu??