nurtencetinn geçen seneden tecrübelerimle bu sene tekrar doğum yapacak biri olarak ;
ben hepsini buzdolabı poşetlerine koyup üzerlerine neler olduğunu yazdım yanımda sadece eşim kalacak çünkü o yüzden poşet poşet içindekilere göre yazıcam ona göre karar verirsin
-doğum anında hemşireye verilecek takım 5li olarak kendim ayrı ayrı hazırladım+penye battaniyesi zıbın, alt-üst ve çorap+bez +ağız mendili koydum poşete
-3 adet yedek 5 Li takım(takıma ek ağız mendili ve çoraplarda poşetin içinde)
-2 adet tulum takım (şapka-eldiven-zıbın-tulum-çorap olarak)
-1 nohut, 1 ince battaniye
-20 adet bez
-pamuk
-ıslak mendil 2 adet
-süt sağma pompası
-1 gecelik takım
-2 yedek pijama
-2 paket depent(ilk doğumumda çok kanamam olmuştu çok işime yaradı)
-maske kutu şeklinde
-eşime ve bana terlik
-biberon-emzik
-iç çamaşırı (normal sütyen ya da sporcu sütyenleri emzirme sütyenlerinden daha kullanışlı bilginiz olsun)
-çorap
-makyaj malzemesi
-hastane çıkışında giymek için rahat kıyafet eve giderken
-deodorant
-şarj aleti
-tarak-toka
-dezenfektan
-el havlusu
-havlu kağıt
-sade nescafe
-Su ısıtıcısı( hastaneden birşey kullanmak istemediğim için alıyorum normalde sıcak suyu ordan veriyorlar ama malum pandemi dönemi bulunduğumuz yerde çok riskli )
benim koyduklarım bunlar birde kapı süsü geldiğinde onu koyucam tamamlanmış olucak