Arkadaşlar 3 4 gündür uykumdan kalkıyorum geve yarıları ben birdaha uyuyamıyorum bazen heyecanlanma duygusu gibi bişey geliyo boğazımdaki damar hızlı hızlı atıyo hiç bi şekilde uyuyamıyorum sabahı bekliyorum 26+2 haftalık hamileyim sizde de oluyo mu bu acaba tansiyondan mıdır